Din momentul în care comanda a fost efectuată, iar confirmarea de plată a sosit (dacă optați pentru plata online), înaintăm procedurile pentru expediere.
- Plata se face atât online, cu cardul sau prin transfer bancar, cât și ramburs.
- Pentru plățile online, cu card sau prin transfer bancar, clientul beneficiază de o reducere de 5%.
- Costul transportului variază între 12 și 28 de lei și este adăugat la totalul de plată, vizibil pe pagina coșului. Factura se regăsește în colet sau o poți primi, la cerere, pe email.
- Pentru comenzile de minim 300 de lei, transportul este gratuit, exclusiv pe teritoriul României.
- Dacă piesa de schimb pe care o cauți nu se regăsește în stocul nostru, poți recurge la soluția unei comenzi speciale, prin care noi o vom găsi și ți-o vom livra.
- Transportul se face prin serviciul de curierat FAN Courier, la adresa desemnată de client.
- Expediem coletul în aceeași zi în care plasezi comanda, astfel încât să ajungă la tine într-un interval de 24-48 de ore. Dacă apar întârzieri, te vom informa și vom stabili împreună o nouă dată de livrare, după necesitate.
- Comenzile plasate de Luni până Joi, după orele 16:00, sunt procesate ziua următoare.
- Comenzile plasate Vineri, după orele 16:00, sunt procesate Luni.
Atenție! Din cauza procesării rapide a comenzilor, nu putem face modificări asupra comenzilor deja confirmate.
Punti-si-transmisii.ro se angajează să expedieze coletele rapid, astfel încât să ajungă la tine în cel mai scurt timp posibil. Cu toate acestea, nu putem prelua responsabilitatea pentru eventuale întârzieri cauzate de factori externi, precum condițiile meteo sau traficul rutier intens. Pentru noi, livrarea coletelor este la fel de importantă ca și pentru tine, deoarece reprezintă unul dintre serviciile indispensabile pentru a ne dezvolta.
Fiecare colet expediat de către punti-si-transmisii.ro conține documentele necesare care atestă achiziționarea produselor.