Description
Nu lasa defectiunile sa te depaseasca! Pur si simplu actioneaza la momentul potrivit si ia cele mai bune decizii! Pe o piata tehnica atat de generoasa, vei gasi, fara gres, piese de top, fara sa simti ca investesti o avere! Acest simering butuc pentru tractor Lamborghini Mach 230 este pe lista celor mai performante elemente de transmisie! Prelucrat impecabil si extrem de fiabil, joaca un rol esential in sanatatea de durata a grupului reductor.
Pe cat de simplu este el conceput, pe atat de vitala este actiunea lui: mentine interiorul angrenajului in izolare, protejandu-l de factorii externi care pot patrunde acolo. Un asemenea simering butuc tractor Lamborghini Mach 230 este prelucrat de catre cei mai buni ingineri din lume, in cadrul fabricilor Original Carraro, si este permanent disponibil in depozitul nostru!
Iti spuneam de depozitul nostru – este punctul in care se intalnesc cele mai performante echipamente tehnice din lume, dar si cei mai cool angajati! Agentii nostri sunt oameni care isi iubesc munca, stiu tot ce misca pe piata tehnica si iti vorbesc pe limba ta, tocmai pentru a le intelege recomandarile. Ar fi excelent pentru tine sa poti sa respecti sfaturile lor, char daca asta inseamna sa faci o schimbare majora in conduita ta de munca! Apeleaza si discuta cu unul dintre angajati!
Ai nevoie de piese? Avem tot ce ai nevoie!
Poti comanda foarte simplu, direct pe site-ul firmei sau daca vei suna la numerele de telefon afisate. Ca sa fii sigur de alegerea ta, apeleaza la consilierii nostri tehnici, care iti vor da detaliile necesare sa te asiguri de compatibilitatea piesei alese cu utilajul sau sa verifici ca ai identificat corect problema tehnica a utilajului. Orice nevoie de piese ai avea, se rezolva in favoarea ta, in cel mai scurt timp! Pentru detalii, nu ezita sa ne contactezi! Aici ai consultanta gratuita!
Credem ca deja te-ai hotarat. Cere acum o oferta, poti cumpara cu toata increderea acest simering butuc tractor Lamborghini Mach 230 din imagini! Este un model original, prelucrat in cele mai fine detalii, intens solicitat. Etanseaza grupul reductor, la locul de montaj pe fuzeta, sigileaza perfect, pastreaza lubrifiantul in interior si il fereste de impuritati si umezeala! Fabricat din NBR Cauciuc Nitril Butadin, are o carcasa metalica exterioara si rezista la temperaturi deosebite si la agenti toxici. Un asemenea simering protejeaza angrenajul de uzura prematura si ii asigura acestuia o functionare optima!
Suna-ne, avem pentru tine mai mult decat piese de top!
Livram cu maximum de viteza si te ajutam sa-ti pui pe picioare utilajul! Stim cat de important este pentru tine sa revii la munca! O zi pierduta inseamna, de obicei, pagube consistente! Primesti acest simering butuc tractor Lamborghini Mach 230 in timp util, oriunde ai fi, cu plata la livrare, sau il poti ridica direct din sediul nostru. Nu-ti ramane decat sa ne apelezi sau sa depui cererea ta pe site!
Montajul este, fara indoiala, urmatorul pas important! Modalitatea in care montezi piesa va determina si durata de functionare in angrenajul din care face parte! Cu alte cuvinte, montajul este si el o investitie, primul lucru pe care il putem face sa ne protejam piesele de schimb! Asadar, ce ne ramane de facut? Sa lasam profesionistii sa isi faca treaba si sa rezistam tentatiei de a improviza, chiar daca la prima vedere totul pare simplu si ieftin. In aproape toate cazurile pe care le-am intalnit, realitatea s-a dovedit fix contrarie.
Nu uita ca detaliile fac diferenta! Opteaza pentru un montaj complet!
In cazul acestui simering, montajul se realizeaza simplu, folosind unealta recomandata de producatorul puntii, sau prin presare uniforma pe toata suprafata simeringului. Se recomanda gresarea atat la interior cat si la exterior, inainte de realizarea montajului. Sa nu uitam, de asemenea, ca este indicat sa montam un simering de butuc nou, atunci cand grupul reductor este desfacut pentru inlocuirea unei piese de schimb. Pentru un montaj complet, inlocuieste si rulmentii de butuc, daca acestia prezinta joc!
- Material: NBR = cauciuc nitril butadin